Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017

Στο νοσοκομείο ο Αλέξης Γεωργούλης

aleksis_georgoulis.jpg


Ανησυχία προκάλεσε στους διαδικτυακούς του φίλους ο Αλέξης Γεωργούλης καθώς πόσταρε μία φωτογραφία  μέσα από το νοσοκομείο. 
Ο ηθοποιός  βρέθηκε στον Ερυθρό Σταυρό καθώς είναι εθελοντής αιμοδότης και με την ανάρτησή του υπενθύμισε σε όλους πόσο σημαντική είναι η αιμοδοσία!
«Τι ωραία μέρα! Δώσε λίγη αγάπη», έγραψε στην λεζάντα της φωτογραφίας που πόσταρε.



EmoticonEmoticon