Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Αμαρτωλή περιπέτεια με τη Θεια

Ξεκινώντας να πω δυο λόγια για εμένα και τη μάνα μου. Εγώ είμαι φοιτητής, 21 ετών, με ύψος 1.90 και καλοδιατηρημένο σώμα. Η μάνα μου είναι 44 ετών ξανθιά με αρκετά φιτ κορμί για την ηλικία της. Το στήθος της είναι μέτριο προς μεγάλο, αρκετά στητό και ο κώλος της σχετικά γυμνασμένος μιας και βοηθάει αρκετά το τρέξιμο που συνηθίζει να κάνει. Πάντα είχαμε άριστη σχέση ιδιαίτερα από τότε που μας άφησε ο πατέρας, ωστόσο μένουμε χωριστά καθώς εγώ σπουδάζω και εκείνη μένει στο χωριό.

Η ιστορία εξελίσσεται στο χωριό τη διάρκεια του καλοκαιριού όπου διαμένω στο χωριό. Η μητέρα μου μια γυναίκα πάντοτε χαμογελαστή και γλυκιά, το όνειρο κάθε άντρα θα έλεγα, ωστόσο μετά το δυσάρεστο γεγονός δεν είχε βιώσει άλλη σεξουαλική εμπειρία.

Ένα καλοκαιρινό βράδυ αραχτοί στο μπαλκόνι πίνουμε κρασί και λέμε τα νέα μας. Η μητέρα μου φοράει ένα κολλητό σορτσάκι γκρι, αρκετά κοντό κι από πάνω άσπρο φανελάκι με ντεκολτέ πάντα φτιαγμένη στη τρίχα. Οι μεγάλες της ρώγες διαγράφονταν στο φανελάκι από το δροσερό αεράκι. Εγώ φορώντας ένα αθλητικό σορτσάκι και γυμνός από πάνω. Έχοντας πιεί πλέον σχεδόν όλο το μπουκάλι με το κόκκινο κρασί είχαμε αρχίσει και οι δυο να ζαλιζόμαστε και εκείνη την ώρα άρχισε μια περίεργη συζήτηση για τα σεξουαλικά μας,

-Έχεις μεγαλώσει πολύ αγόρι μου ολόκληρος άντρας έχεις γίνει φαντάζομαι πόσο τυχερά θα είναι αυτά τα κορίτσια που κοιμούνται μαζί σου… δυο μέτρα παιδί γυμνασμένο πρέπει να έχεις πολλές επιτυχίες.

Όταν μου το είπε αυτό ντράπηκα πολύ, δεν είχα ξανακάνει τέτοια συζήτηση μαζί της.

- Σε ευχαριστώ πολύ μαμά, η αλήθεια είναι ότι έχω
loading...
κάποιες επιτυχίες αλλά είναι περίεργο να τα συζητάω μαζί σου.


- Γιατί αγόρι μου;… η πιο κατάλληλη εγώ είμαι, σε έχω δει γυμνό περισσότερες φορές από την καθεμία μη με ντρέπεσαι.

- Εντάξει θα σου πω τι γίνεται, αλλά σε λεπτομέρειες δε μπαίνω.

Και εκεί αρχίζω και τις αφηγούμαι κάποιες ιστορίες με κοπέλες στην ηλικία μου και συμφοιτήτριες ώσπου η συζήτηση πέφτει σε μια μικρή περιπέτεια που είχε γίνει με μία γυναίκα σχεδόν στην ηλικία της 37 χρονών η οποία έψαχνε εκδίκηση από το σύζυγο και έπεσα πάνω της.

- Έχω πάθει σοκ έχεις πάει δηλαδή με γυναίκα στην ηλικία μου;… πες μου πως ήταν. Δεν πιστεύω να είναι πιο όμορφη από εμένα!

- Φυσικά και όχι εσύ είσαι μια και μοναδική. Αλλά ήταν ωραία γυναίκα με μεγάλα βυζιά και ζουμερό κορμί.

- Φαντάζομαι ότι πρέπει να έχεις και πολύ μεγάλο πουλί για να εντυπωσιάζεις τόσο πολύ τις γυναίκες αγόρι μου.

Σάστισα στην αρχή με αυτό που είπε αλλά ξαφνικά άρχισα να καυλώνω με έναν περίεργο τρόπο, λίγο το κρασί, λίγο η συζήτηση, λίγο οι ρώγες της μητέρας που μου είχαν βγάλει τα μάτια. Εκείνη επίσης φαινόταν λίγο ερεθισμένη το από το βλέμμα της και από τον τρόπο που χάιδευε το μπούτι της.

- Η αλήθεια είναι ότι τις ικανοποιώ πολύ, αλλά ας αλλάξουμε συζήτηση. Πες μου για εσένα τέτοια γυναικάρα ξανθιά με σωματάρα και βυζάρες δεν έχεις κάνει τίποτα περίεργο μετά από τόσα πολλά χρόνια;

- Σε ευχαριστώ αγοράκι μου για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν τα έχω καταφέρει ακόμα. Περνάω πολύ ώρα με τον εαυτό μου, έχω και τα παιχνιδάκια μου, με βοηθάνε πολύ.

Μόλις το άκουσα αυτό η πούτσα είχε μεγαλώσει επικίνδυνα ήταν πλέον αδύνατο να το κρύψω. Μου ήρθε αυτόματα στο μυαλό η εικόνα να χώνει ένα μεγάλο ντιλντο στο μουνάκι της και εκεί ήταν που φανερώθηκα. Είχε τελειώσει πλέον και το μπουκάλι με το κρασί.

- Συγνώμη αγοράκι μου που στο είπα αυτό απλά νιώθω μοναξιά τελευταία και ήθελα να το πω σε κάποιον

- Δεν πειράζει μάνα εγώ σε καταλαβαίνω όπως κανείς άλλος.

- Το βλέπω… αποκρίνεται κοιτώντας προς το σορτσάκι μου.

- Συγνώμη γι αυτό της λέω κατακόκκινος δε μπορώ να το ελέγξω, ήρθε από μόνο του.

- Δεν πειράζει παιδί μου είναι φυσιολογικό για την ηλικία σου να έχεις καύλες.

Κάπου εκεί το διαλύσαμε και πήγαμε μέσα ζαλισμένοι από το κρασί. Εγώ μπήκα για μπάνιο και εκείνη έβλεπε τηλεόραση. Είχα αφήσει τν πόρτα του μπάνιου ανοικτή εν μέρει επίτηδες. Είχαμε ντουζιέρα διάφανη όπου φαινόταν
Loading...
σχετικά τα πάντα. Όπως πλενόμουν έγινε αυτό που περίμενα… η μάνα μου κρυφοκοίταζε από την άκρη της πόρτας τον ξυρισμένο μου πούτσο . Την αντίκρισα από τον καθρέφτη του μπάνιου και έκανα ότι δεν την είδα αρχίζοντας να πιάνω τον πούτσο μου που καύλωνε. Εκεί την είδα να χαϊδεύει το μουνάκι μέσα από το σορτσάκι. Είχε αρχίσει και με έπιασε ένα κάψιμο δεν άντεχα άλλο. Ξαφνικά έκλεισα τη βρύση και εκείνη έφυγε φοβούμενη μην την πετύχω. Βγαίνοντας με την πετσέτα πηγαίνω κάθομαι στον καναπέ μαζί της.


- Θες να πάμε για ύπνο μαζί σήμερα; Δεν θέλω να νιώθεις μόνη, έχεις έμενα.

Με αγκαλιάζει και μου λέει να πάμε μέσα γιατί νύσταξε. Πάει μέσα, φοράω ένα μποξεράκι και την ακολούθησα. Ξαπλώνουμε στην αρχή αγκαλιασμένοι κοιτάζοντας ο ένας τον άλλον και λέγοντάς μου πόσο τυχερή είναι που με έχει γιό. Μετά από λίγο γυρνάει πλευρό. Την παίρνω αγκαλιά και εκείνη κουλουριάζεται σε εμένα. Μέσα σε δευτερόλεπτα η πούτσα μου είχε γίνει πέτρα πάνω στο γυμνασμένο κωλαράκι της. Με το που το ένιωσε πίσω της έβγαλε σιγανούς αναστεναγμούς και ψιθυρίζει ότι είναι λάθος αυτό. Μετά από λίγο αρχίζει και σπρώχνει το κωλαράκι της προς τον πούτσο μου ρυθμικά με αργές κινήσεις. Για ώρα βασάνιζε τον πούτσο μου αργά βγάζοντας αναστεναγμούς. Ξαφνικά την αρπάζω και πάω από πάνω της. Βγάζω τη μπλούζα της και αρχίζω και γλείφω τις ρώγες της αργά και κυκλικά. Γλείφω όλο το κορμί της, τη γυμνασμένη κοιλίτσα της και αρχίζω να πηγαίνω προς τα κάτω/ Βγάζω το σορτσάκι και βλέπω το μουνάκι της ελαφρώς τριχωτό. Βάζω αμέσως τη γλώσσα μου και τη γλείφω με μανία. Εκείνη έχει πάρει φωτιά, τραβάει τα μαλλιά μου και σχεδόν φωνάζει.

Μετά από ώρα σηκώνομαι όρθιος και κατεβάζω το σορτσάκι μου. Ξεπροβάλλει η ξυρισμένη πούτσα μου και μου λέει πως δεν έχει ξαναδεί ξυρισμένη πούτσα. Τη βάζει στο στόμα της και τη ρουφάει καθισμένη στο κρεβάτι και κοιτάζοντας με στα μάτια. Με το ένα χέρι την έπαιζε και με το άλλο έπιανε τις μπάλες και τις χάιδευε. Απότομα την κόβω για να μη χύσω και τη βάζω στα τέσσερα. Αφού γλείφω την κωλοτρυπίδα της, βάζω σιγά-σιγά την πούτσα μου στο μουνάκι της. Στην αρχή με αργό ρυθμό σκαμπιλίζοντας το κώλο της και μετά με γρήγορο ρυθμό της έσκιζα του μουνάκι. Είχε πάρει φωτιά εκείνη και έβγαζε κραυγές μιας και είχε πολύ καιρό να το νιώσει. Μετά από αρκετή ώρα την αρπάζω και τη βάζω ιεραποστολικά. Της πιάνω τα μπούτια και αρχίζω να καρφώνω με δύναμη ενώ εκείνα έχει καρφώσει τα νύχια της στα χέρια μου. Μην αντέχοντας άλλο, βγάζω τη πούτσα μου από μέσα της και μετά από 2λεπτη μαλακία βγάζω ένα μεγάλο φορτίο πάνω σε όλο της το σώμα. Την είχα ασπρίσει ολόκληρη, η καύλα ήταν ατελείωτη και για τους δυο μας.

Μείναμε για ώρα γυμνοί οι δυο μας και μετά όταν ξημέρωσε κοιμηθήκαμε.


EmoticonEmoticon