Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2019

Η πρώτη φορά με τον γιο μου


Παρατηρήσεις αποστολέα: Το όνομα μου δεν νομίζω ότι είναι σημαντικό. Ο λόγος που γράφω αυτή την ιστορία είναι γιατί λέγοντας κάτι τέτοιο έστω και σε ένα forum νιώθεις ότι το λες κάπου, ότι το βγάζεις από μέσα σου γιατί είναι παράξενο στην ιδέα να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Η ιστορία:

Είμαι 39 ετών και χώρισα πριν από 4 χρόνια. Ο γιος μου είναι 19. Τα χρόνια εκείνα παντρευόμασταν σε μικρές ηλικίες. Με τον άντρα μου δεν βλεπόμαστε.

Η ιστορία ξεκινάει με περιστατικά που παρατηρούσα μέσα στο ίδιο μου το σπίτι, παράξενα αγγίγματα, βλέμματα κτλ. Δεν έδωσα τόση βάση σε όλα αυτά, μέχρι που καθάρισα το δωμάτιο του πρώτη φορά. Όταν ο γιος μου πέρασε φοιτητής είχα πρόσβαση στο δωμάτιο του 100% και μιας και έφυγε, το καθάριζα εγώ σε ότι χρειαζόταν. Τυπικό καθάρισμα, ξεσκόνισμα, σκούπισμα και όταν ερχόταν αλλαγή σεντονιών κτλ. Μέχρι που ένα πρωί τα χρειάστηκα. Τι δουλειά είχε ένα εσώρουχο μου κάτω από το στρώμα του;

Έμεινα άφωνη και το κοιτούσα. Ούτε που κατάλαβα ότι έλειπε κάποιο, είχε πάρει ένα μαύρο απλό από τα πολλά που έχω. Το έβαλα εκεί που το βρήκα και έφυγα. Δεν τον πήρα τηλέφωνο ούτε του είπα γι αυτό, δεν ήξερα καν τι να πω. Μετά από 1-2 μήνες γύρισε πίσω να μείνει για λίγες μέρες λόγο απεργιών και τότε άρχισα να δίνω σημασία σε οτιδήποτε κάνει, παρατηρώντας.

Π.χ. έβαλα τα εσώρουχα στο συρτάρι μου διπλωμένα αλλά ανακατεμένα ώστε αν δω κίνηση να ξέρω ότι ήταν εκεί. Τα κοιτούσα κάθε φορά που πήγαινα στο δωμάτιο και ένα απόγευμα που έλειπα...
Loading...
τον έπιασα! Όχι στα πράσα αλλά είχε βάλει το χεράκι του. Τρόμαξα λίγο γιατί ένιωθα κάπως απειλούμενη, αλλά τι να κάνω; Τι να του πω; Το αποκορύφωμα για να μην λέω πολλά ήταν στο μπάνιο και ίσως το περιστατικό που τα άλλαξε όλα.

Καθόμασταν στο σαλόνι και βλέπαμε ταινία και σηκώθηκα να πάω να κάνω μπάνιο.

- Πάω να κάνω ένα μπάνιο εγώ και να κοιμηθώ. Εσύ θα τη δεις;

- Ναι δεν έχει πολύ ακόμα και μετά θα δω τι άλλο έχει.

- Οκ, καληνύχτα και σβήσε τα φώτα μετά.

Ανέβηκα την σκάλα και πήγα να πάρω εσώρουχα και το μπουρνούζι μου για μετά το μπάνιο. Έκλεισα την πόρτα, έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στο ντους. Δεν νομίζω να πέρασαν 3 λεπτά και άκουσα το πάτωμα έξω από την πόρτα του μπάνιου να τρίζει. Περίμενα λίγο και έκλεισα το νερό για να σαπουνιστώ. Δεν νομίζω να βλέπει κάτι μέσα από την κουρτίνα σκέφτηκα. Βγήκα από το μπάνιο μετά από ένα τέταρτο και πηγαίνοντας στο δωμάτιο μου έριξα μια ματιά στο σαλόνι και δεν ήταν κάτω, φώτα κλειστά.

Την επόμενη μέρα πρωί-πρωί πήγε για καφέ και εγώ να καθαρίσω. Αμέσως σήκωσα το στρώμα του να δω αν υπήρχε κίνηση πριν αρχίσω τις δουλειές. Το θέαμα που αντίκρισα με τρόμαξε αλλά μου άρεσε κιόλας. Το κιλοτάκι μου ήταν γεμάτο με το σπέρμα του στο κέντρο. Το έβαλα στην θέση του πάλι και κατέληξα να κάθομαι στο μπαλκόνι μετά από μισή ώρα καθαρίσματος να σκέφτομαι ότι με γουστάρει ο γιος μου.

Δεν ήταν αυτό όμως που με τρόμαζε τόσο όσο το γεγονός ότι μου άρεσε. Μετά από τόσο καιρό που το παρατηρώ μου άρεσε. Και τώρα; Ξαφνικά άρχισα να τον βλέπω όπως μου έλεγαν οι φίλες μου ότι είναι ωραίος άντρας πλέον κλπ, κλπ. Το μυαλό μου είχε αλλάξει τόσο που δεν με παρατηρούσε μόνο αυτός αλλά και εγώ. Χωρισμένη τόσα χρόνια δεν έκανα πολλά πράγματα. Στη δουλειά μου έχω κατακτήσεις πολλές και γενικότερα λίγο το τρέξιμο και η zumba στα 39 μου, έχω πολύ πέραση. Ξαφνικά άρχισα να σκέφτομαι αν είμαι ωραία μέσα στο σπίτι, τι φοράω κλπ. Ποτέ δεν έβαζα κάτι πρόστυχο και ποτέ δεν προκαλούσα, γιατί; Για ποιόν μέσα στο σπίτι; Μέχρι που σκέφτηκα να κάνω
loading...
το μεγάλο βήμα. Ταινία πάλι βράδυ, ακριβώς όπως την προηγούμενη φορά.

- Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη;

- Τι;

- Σταμάτα τη λίγο μέχρι να πάω να κάνω ένα μπάνιο...

- Τώρα;

- Έλα μωρέ, δεν θα αργήσω.

- Καλά, θα βάλω κάτι άλλο.

Μπήκα στο μπάνιο και περίμενα το τρίξιμο. Το νερό άρχισε να τρέχει και σε λίγο τον άκουσα πάλι. Κλείνω το νερό και βγαίνω να πάρω κάτι από το ράφι δίπλα στην πόρτα. Βγήκα γρήγορα-γρήγορα για να μην κάνω το μπάνιο χάλια, αλλά και για να φανεί ότι το κάνω φυσικά, πέρασα το χαλάκι και στάθηκα γυμνή δίπλα στην πόρτα. Γυρνώντας και ψάχνοντας κυριολεκτικά, του έβαλα το μουνί μου μπροστά στην κλειδαρότρυπα για λίγα δεύτερα. Μετά γύρισα και πήγα πάλι μέσα αφήνοντας την κουρτίνα ανοιχτή αυτή τη φορά.

Βγαίνοντας από το μπάνιο και κατευθυνόμενη προς το σαλόνι φορώντας ένα νυχτικό μαύρο με ένα set μαύρο σουτιέν και string από μέσα πήρα την θέση μου δίπλα στο καναπέ.

- Να τη βάλω;

Είπε μένοντας λίγο άφωνος και δείχνοντας κόκκινος μετά το μάτι που με πήρε.

- Ναι, έτοιμη είμαι.

Η ταινία άρχισε και ήταν σαν να είχε πετρώσει στην θέση του. Το είχα πάρει απόφαση όμως μέρες τώρα. Ήθελα να με γαμήσει, οπότε κάτι έπρεπε να κάνω. Μετά από ένα 20λεπτο άρχισα να κάνω ότι νυστάζω και ξάπλωσα προς την μεριά του.

- Νύσταξες;

- Ναι είμαι λίγο κουρασμένη από τις δουλειές.

- Σε πειράζει να ακουμπήσω λίγο;

- Όχι, όχι...

Ξάπλωσα με το κεφάλι μου στο μπούτι του και το κορμί μου πλάγια στον καναπέ. Σε λίγη ώρα το είδα. Του είχε σηκωθεί και φαινόταν ακριβώς μπροστά από το πρόσωπο μου. Άπλωσα το χέρι μου λίγο προς το πόδι του, δήθεν να βολευτώ και άκουσα ένα “Αχ…” βαθύ, γιατί δήθεν άθελα μου του τράβηξα λίγο το μποξεράκι του. Τότε ανέλαβα δράση.

- Τι έγινε αγόρι μου;

- Τίποτα πιάστηκα λίγο…

Είπε με τρεμουλιαστή φωνή. Χαλάρωσε και με το που ακούμπησε το κεφάλι του πίσω άρχισα να του δαγκώνω το καβλί του έξω από το μποξεράκι. Πετάχτηκε και άρχισε να αναστενάζει.

- Σου αρέσει;

- Αχ…

και μια απότομη κίνηση, του το κατέβασα λίγο και τον έβγαλα όσο έξω γινόταν βάζοντας τον στο στόμα μου και ρουφώντας δυνατά. Το τίναγμα του ήταν πολύ δυνατό και το αχ του ακούστηκε σε όλο το σπίτι. Με έπιασε από τα μαλλιά και τελείωσε στο στόμα μου. Γέμισα με τα χύσια του, που κατάπινα γρήγορα γιατί δεν μπορούσα να ξεφύγω όπως με είχε.

Γύρισα προς το μέρος του και έγλυψα τα χείλια μου...

- Σου άρεσε;

Δεν είπε τίποτα και φανερά ζαλισμένος με έπιασε από τα μαλλιά ξανά και με έβαλε να του πάρω πίπα πάλι. Σε λίγα δεύτερα του σηκώθηκε ξανά και μαζί σηκώθηκε και αυτός.

- Που πας;

- Σήκω...

Σηκώθηκα, μου κατέβασε το νυχτικό και μου έβγαλε το σουτιέν, αφήνοντας με, με το string. Με σήκωσε και με κουβάλησε ως το δωμάτιο μου. Άνοιξε την πόρτα και με πέταξε στο κρεβάτι. Έβγαλε τα ρούχα του γρήγορα και τα πέταξε στην άκρη. Με έπιασε από τα πόδια και με τράβηξε προς την άκρη του κρεβατιού. Τα σήκωσε ψηλά και μου έβγαλε το string. Το γαμήσι που έφαγα το θυμάμαι ακόμα. Μέχρι το πρωί και μετά μέχρι το μεσημέρι όταν ξυπνήσαμε.

Έτσι ξεκίνησε...


EmoticonEmoticon