Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Μαμά στα τέσσερα

Παρατηρήσεις αποστολέα: Η ιστορία ξεκίνησε στα 17 μου. Η μητέρα μου είναι 37 χρονών αλλά χωρισμένη. Ο πατέρας μου έφυγε όταν ήμουν 12 ετών και από τότε θυμάμαι ότι άλλαξε η ζωή της μάνας μου.
loading...

Από τα 16 άρχισε να νιώθει ότι είμαι ο άντρας της καθώς οτιδήποτε είχε να κάνει με την οικογένεια το συζητούσε πάντα μαζί μου. Όπως μου είχε πει εδώ και 5 χρόνια (από τότε που χώρισε) δεν έχει κάνει σεξ με άλλον άντρα. Εκείνη την περίοδο είχα σχέση με μια κοπέλα και είχα μεγάλη ρέντα στο σεξ. Γενικά στο σπίτι με την μαμά ήμασταν σαν ζευγάρι. Κυκλοφορούσαμε γυμνοί στο σπίτι και όλα τα φιλιά ήταν στο στόμα Εδώ να σας πω ότι η μαμά είναι ο πραγματικός ορισμός της milf. 1.65, 60 κιλά, με τεράστιο κώλο και απίστευτο στήθος. Σπάνια θα την έβλεπες με σουτιέν γιατί όπως μου έλεγε δεν την βόλευαν.

Ήταν Χριστούγεννα και ήταν εμφανέστατα τα σημάδια στέρησης σεξ στην μαμά. Συχνά με αφορμή δήθεν λεκέ σε παντελόνι ή μπλούζα έβρισκε την ευκαιρία έστω να ακουμπήσει πούτσο καθώς το θεωρούσε πρόκληση να τον έπιανε στο άκυρο. Αμέσως μετά πήγαινα στο δωμάτιο και έχυνα πάνω στο χαλί ώστε να τα δει αν μπει μέσα. Το είχε καταλάβει και όταν πήγαινα στο μπάνιο να πλυθώ την έβλεπα ότι έμπαινε μέσα να δει. Από τη μία θύμωνα με την μάνα μου αλλά από την άλλη την καταλάβαινα κιόλας. Είχα αποφασίσει ότι για να με κερδίσει πρέπει να με φτιάξει πολύ και όταν το κάνει θα πάρω τα πάντα από αυτήν.

Μέρα με την μέρα η μαμά καύλωνε περισσότερο και κάθε βράδυ έβαζε δάχτυλο και δεν ήταν λίγες οι φορές που έκανε θόρυβο για να ακούσω. Πλέον χώρισα και με την κοπέλα μου και έψαχνα αντικαταστάτρια. Τότε πήρα την απόφαση να πάω στην μαμά. Μπαίνω στο δωμάτιο της και η πούτσα κάγκελο. Έμεινε να με κοιτάει.

-    Μαμά αυτός είναι έτοιμος για σένα.

-    Είμαι μαμά σου. Ούτε να σου περνάει από το μυαλό.

Την ώρα που πάω να πέσω πάνω της απλώνει το πόδι και μου ρίχνει κλωτσιά στο στήθος. Εκεί πια φτιάχτηκα άσχημα αλλά ήταν η πρώτη φορά που φορούσε εσώρουχα (λόγω κρύου). Με τη μία τραβάω το μποξεράκι που φορούσε και το σκίζω. Πάω να σκίσω το σουτιέν αλλά τίποτα. Αντίθετα απλά της έγινε μια πληγή στην πλάτη. Άρχισε τα κλάματα.

-    Σταμάτα να κλαις. Σε έχω δει που μαζεύεις τα χύσια μου από το χαλί…

και με τη δεύτερη το σουτιέν ανοίγει. Να πω την αλήθεια ίσως το ξεκούμπωσε μόνη της αλλά δεν το ξέρω αυτό. Την σηκώνω για πίπα αλλά δεν ανοίγει το στόμα της με τίποτα.. Δεν ήθελα να την βαρέσω κιόλας. Αρχίζει να φωνάζει και να βρίζει αλλά τίποτα Αμέσως βάζω λίγο σάλιο στο
Loading...
πουτσοκέφαλο και με την μια χώνω όλο το καυλί μου μέσα της.

-    Μη… άσε με, με πονάς, είμαι μάνα σου.

Με τόση καύλα ήταν σαν να μην άκουγα τίποτα και συνέχισα μέχρι που έχυσα μέσα της.

-    Μη χύσεις μέσα μου. Είμαι σε γόνιμες μέρες…
φώναζε αλλά ήταν αργά. Μετά κατάλαβα την μαλακία μου αλλά ήταν αργά.

-    Τέλος το μαρτύριο μου…

ξεφώνισε μην ξέροντας την συνέχεια. Ήθελα τόσο πολύ να γαμήσω την σούφρα της. Σηκώνομαι να πάω στο δωμάτιο για προφυλακτικά και εκείνη νόμιζε πως τελειώσαμε.

-    Έχουμε και συνέχεια…

της κάνω δείχνοντας τις καπότες. Την βάζω στα τέσσερα και νόμιζε ότι θα την γαμήσω από μουνί. Φτύνω στο χέρι μου και αρχίζω να ετοιμάζω την κωλάρα για σκίσιμο.

-    Ούτε να το σκέφτεσαι. Δεν με έχει πάρει κανείς από εκεί.

Και ξαναβάζει τα κλάματα.

-    Ποτέ δεν είναι αργά όμως μαμά.

-    Τολμάς και με αποκαλείς μαμά; Μην με πάρεις από πίσω σε παρακαλώ…

έλεγε με λυγμούς.

-    Σκάσε και στήσου.

Δεν έκανε τίποτα. Μετά από 2 τσιμπήματα στην ρώγα κι ένα χαστούκι, στήνει λίγο κώλο αφού πρώτα με φτύνει. Πλέον έκανε ότι ήθελα με την ελπίδα ότι θα γλιτώσει το ξέσκισμα. Ωστόσο στην θέα ενός παρθένου κώλου έτριψα λίγο την πούτσα μου και το κάρφωσα.

-    Τελικά είσαι μαλάκας. Πονάω…

φώναζε και συνεχώς τραβιόταν μπροστά ώστε να μπαίνει λιγότερος πούτσος μέσα. Είχα καυλώσει τόσο πολύ με τα κλάματα της που γαμούσα σαν σκυλί μέχρι που έχυσα. Έπεσε στο πάτωμα και μαζεύτηκε σε μια γωνία κλαίγοντας. Το άλλο πρωί όταν ξύπνησα έλειπε. Οι σχέσεις μας έφτιαξαν μετά από 1 εβδομάδα και από τότε τη γαμάω κάθε μέρα, μόνο από μουνί όμως.


EmoticonEmoticon