Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Πως γάμησα τη μανα μου και τις αδερφές μου

Γεια σας καλοί μου φίλοι. Έχω γράψει ορισμένες ιστορίες αλλά ποτέ δεν έφτασα στο τέλος. Κάπου μπλοκάριζα να γράψω το τι γινόταν στο σπίτι μου. Τώρα όμως θα τελειώσω την ιστορία μου και θα μάθετε όλη την αλήθεια για το τι συμβαίνει στο σπίτι μου. Λοιπόν ξεκινάμε…

Με λένε Νίκο μένω σε ένα χωριό δίπλα στην Πάτρα. Μαζί με τη μητέρα, τον πατέρα και τις αδερφές μου. Ο πατέρας το χειμώνα δούλευε στην Πάτρα και το καλοκαίρι στην Κρήτη σε μια ξενοδοχειακή μονάδα σερβιτόρος. Όταν ήμουν 11 χρόνων, ένα καλοκαίρι και ενώ έπαιζα με τους φίλους μου, μου λέει ένας. "Νίκο δεν πάμε σπίτι σου να μου δώσεις τα περιοδικά ώστε το μεσημέρι να διαβάζω να μου περνάει η ώρα;". Έτσι έγινε… χαιρετίσαμε τους φίλους μας θα βρεθούμε αργότερα στην θάλασσα ήταν το ραντεβού μας. Μπήκα σπίτι φώναξα αλλά η μάνα μου με τις αδερφές μου δεν απάντησαν, δεν ήταν κανείς εκεί. Πήγαμε στο δωμάτιό μου εκεί ο φίλος μου είδε το PlayStation. "Δεν παίζουμε το FIFA να δούμε πως είναι το καινούργιο;". Πάμε στο δωμάτιο της μάνας που έχει μεγάλη τηλεόραση να το απολαύσουμε είπα. Πήγαμε, το συνδέσαμε πραγματικά ήταν εντυπωσιακό. Ο φίλος μου είχε βγάλει το κινητό του και έγραφε για να δείξει στους υπόλοιπους φίλους μας πόσο υπέροχα γραφικά έχει το καινούργιο FIFA. Ύστερα από λίγο πάθαμε μεγάλο σοκ. Ανοίγει η πόρτα και εμφανίζεται η μάνα μου γυμνή. Ήταν στο μπάνιο και δεν ξέραμε τίποτα ούτε και αυτή ότι εμείς είμαστε στο δωμάτιο της. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα ολοκληρωτικά γυμνή τη μανούλα.

Υπέροχο σώμα, καταπληκτικά βυζιά, το μουνάκι έλαμπε. Το σοκ ήταν τόσο μεγάλο που ούτε καν είχε βάλει τα χέρια μπροστά για να προστατέψει την γύμνια της.
loading...
Πήρα ένα μπουρνούζι που υπήρχε στο κρεβάτι και την έντυσα.


- Συγνώμη… δεν ξέραμε ότι ήσουν εδώ…

είπα. Μας είπε δεν πειράζει απλά φύγετε να αλλάξω. Ο φίλος μου βγήκε από την πόρτα, εγώ μάζεψα παιχνίδια μου και το πήγα στο δωμάτιό μου. Όταν κατέβηκα η μητέρα ήταν στην κουζίνα. Ζήτησα πάλι συγνώμη και μου λέει…

- δεν πειράζει πήγαινε τώρα για μπάνιο στη θάλασσα κι έρχομαι κι εγώ.

Έφτασα στην παραλία ο φίλος μου είχε πει τα πάντα στους υπόλοιπους... και όχι μόνο. Την ώρα που έγραφε με το κινητό του το FIFA μετά γυρίσεις στο κινητό προς τη μάνα μου που ήταν γυμνή. Έστειλε σε όλους μας το βίντεο της μάνας μου ακόμα και σε μένα. Να πω εδώ ότι λόγω μικρού σωματικού προβλήματος, με προσέχει οικογένειά μου πολύ και οι φίλοι μου. Σε λίγο έφτασε η μάνα μου. Τα παιδιά χάρηκαν αφάνταστα, τότε η μητέρα μου τους είπε:

Μετά από το μπάνιο να πάμε σπίτι που θα φτιάξει πίτσα.

- Ρε μαλάκα… μου λέει ο μεγάλος, Κάνε κάτι να γδύσουμε τη μάνα σου.

- Μα είστε ηλίθιοι;… του λέω. Είναι δυνατόν αυτό που μου ζητάτε.

- Πάντα της άρεσε να πίνει κάτι παραπάνω... αν την κάνουμε να πιει, πες ότι έχεις δουλειά να φύγεις.

- Τι μαλακίες λες;… του απαντώ, είναι δυνατόν να φύγω από το σπίτι μου. Και σας απαγορεύω να σκέφτεστε έτσι για τη μητέρα μου.

Πραγματικά τώρα ήμουνα πολύ νευριασμένος. Έφτασε η ώρα και πήγαμε σπίτι. Η μητέρα μου έφυγε να βγάλει το μαγιό και να έρθει να φτιάξουμε την πίτσα. Όταν μπήκε τρελαθήκαμε μαζί και εγώ. Φορούσε μόνο ένα ελαφρύ φουστανάκι, φαινόταν το μουνάκι της χωρίς πρόβλημα. Και ένα μπλουζάκι πω εάν έσκυβε λίγο τα βυζιά της θα έβγαιναν έξω.

- Συγνώμη αντράκια μου για το φόρεμα αλλά κάνει πολύ ζέστη!

Μόνο σε αυτό είχε δίκιο. Τα μεγάλα παιδιά της παρέας έβαλαν ούζο με παγάκι. Έβαλαν και στη μάνα εμείς πεινάμε αναψυκτικά. Οι φίλοι μου κόλλησαν δίπλα της έβγαλαν σέλφι φώτο. Κολλούσανε πάνω της την ακουμπούσαν στο κορμί. Αυτή δεν έδινε σημασία και τους έκανε τα χατίρια. Ξέρω ότι η μάνα μου είναι κύρια και όταν τα πράγματα έρθουνε στα δύσκολα θα τους κάνει πέρα. Τελικά η ώρα πέρασε και πίτσα παραγγείλαμε έξω. Η συζήτηση είχε ξεκινήσει προς το ερωτικό. Τότε είπα και εγώ κάτι που αργότερα το μετάνιωσα. Πρώτον γιατί ήτανε ψέματα και δεύτερον γιατί έμπλεξα τη μαμά. Είπα ότι το μεγάλο της παρέας τον έδιωξε το κορίτσι του γιατί δεν ξέρει να δίνει γλωσσόφιλο. Η μάνα μου πήγε κοντά του, του έδωσε μια τρυφερή αγκαλιά.

- Αλήθεια αγορίνα μου αυτό συνέβη;…

του λέει. Τότε αυτός έβαλε το κεφάλι κάτω και είπε ναι.

- Έλα μη στεναχωριέσαι θα βρεις άλλες γυναίκες είσαι πανέμορφος. Και όσο για το γλωσσόφιλο θα σου δείξω εγώ να μάθουν και τα φιλαράκια σου.

Όλοι φωνάξανε ναι, ακόμα κι εγώ.

- Ορίστε… λέει η μαμά, αφού επιμένει και γιος μου θα σου δώσω ένα καταπληκτικό φιλί ώστε να μάθεις πως γίνεται.

- Λοιπόν θα μου χαϊδέψεις λίγο τα μαλλιά του λέει μαμά, θα μου κατεβάσεις το κεφάλι χαμηλά και θα ενώσεις τα χείλη σου με τα δικά μου. Και την ώρα που θα φιλιόμαστε θα βγάλουμε τις γλώσσες μας να παίζουν μεταξύ τους. Το κατάλαβες;… του λέει μάνα.

- Εντάξει…

είπε αυτός και άρχισε να της χαϊδεύει τα μαλλιά. Ύστερα ακουμπάει τα χείλη του στα δικά της. Ήταν ένα υπέροχο φιλί. Ώσπου σε λίγο οι γλώσσες τους είχαν πάρει φωτιά. Το φιλί διαρκούσε πιο πολύ απ' ό,τι περιμέναμε. Και είχαν ξεκινήσει πια τα χάδια. Τώρα πια τις είχε σηκώσει την μπλούζα και βλέπαμε ότι το βυζί της μάνας μου που το χάιδευε ο φίλος μου. Όμως του σταμάτησε το χέρι χαμογέλασε και του λέει:

- Ωπα μικρέ… παρασυρθήκαμε.

Τότε όλοι στην παρέα φώναξαν ότι ήθελαν και αυτοί να απολαύσουν ένα φιλί. Η μάνα μου σηκώθηκε, χαμογέλασέ, τους έδωσε από ένα φιλί στο μάγουλο και τους λέει.

- Είστε μικροί… θα σας μάθει το κορίτσι σας.

Όλοι έφυγαν η μητέρα μου ήρθε στο δωμάτιο μου.

- Ελπίζω αγόρι μου να μη σε πείραξε ότι έγινε με τους φίλους σου.

- Όχι μανούλα ίσα-ίσα χαίρομαι που κάνεις τα φιλαράκια μου χαρούμενα.

- Είσαι αγνό παιδί και μικρό δεν ξέρεις ακόμα. Παρασύρθηκα γιατί ο μπαμπάς σου λείπει και είμαι μόνη μου.

- Τι λες μανούλα, δεν καταλαβαίνω.

- Όταν μεγαλώσεις θα μάθεις.

Ακούσαμε φασαρία είχαν έρθει στην κουζίνα ή αδερφές μου. Τις είχε πάρει τηλέφωνο ο μπαμπάς αν θέλανε τουλάχιστον αυτές να πηγαίνανε για ένα μήνα στην Κρήτη. Έτσι και έγινε… το πρωί έφυγαν για Κρήτη. Το μεσημέρι μετά από τη θάλασσα πηγαίνοντας σπίτι ακούω φωνές. Μπαίνω σιγά και βλέπω δύο τύπους να μιλούν έντονα με τη μάνα μου. Απ' ό,τι κατάλαβα η μάνα μου πήγαινε στο καζίνο του Ρίο και είχε πάρει δανεικά από αυτούς.

- Λοιπόν κυρία μου λέει ένας τεράστιος μεγαλόσωμος άντρας. Εάν μέχρι την άλλη εβδομάδα δε μας φέρεις τα λεφτά, θα γίνεις η πουτάνα μας μέχρι να μας ξεπληρώσεις. Άκουσες μωρή καριόλα της λέει και τις τράβηξε με δύναμη τα μαλλιά.

- Ναι, ναι, θα γίνω, θα κάνω ότι μου λέτε…

είπε η μάνα μου τρέμοντας. Έτρεξα πάλι προς τα έξω ώστε να μην με δουν. Κρύφτηκα στη γωνία. Βλέπω τους τύπους να φεύγουν και μπαίνω στο σπίτι. Η μάνα μου αναστατωμένη, ούτε καν με πρόσεξε. Πάω στο δωμάτιο μου και ακούω με δύναμη την πόρτα να κλείνει. Η μάνα μου είχε εθιστεί στον τζόγο και χρώσταγε σε αυτούς τους αλήτες. Την άλλη μέρα το είπα στα φιλαράκια μου. Φοβόμουν για τη μανούλα ήθελα να δούμε μήπως μπορούσαμε να κάνουμε κάτι.

- Ρε μαλάκα… λέει ένας την παρέα, πρέπει να το δούμε αυτό που θα την ξεσκίσουν.

Σηκώθηκα τσακωθήκαμε. Όμως τα παιδιά μας σταμάτησαν και κατάλαβε ότι είπε μαλακία. Μου ζήτησε συγγνώμη. Οπότε ο μεγάλος της παρέας λέει μάγκες θα το αναλάβω εγώ περιμένετε εδώ.
Loading...
Πήγε αλλά δεν ήρθε… πέρασε 1 ώρα, 2 ώρες, 3 ώρες.


- Ρε λέτε να τη γαμήσει είπε ένα παιδί από την παρέα.

Δεν αντέδρασα. Καλύτερα να τη γαμήσουν οι φίλοι μου παρά αυτά τα καθίκια. Τότε εμφανίστηκε ο φίλος της παρέας που είχε πάει στη μάνα μου. Μας μάζεψε όλους και λέει. Μάγκες η μητέρα του Νίκου χρωστάει περίπου 5000 €. Της είπα ότι εχτές ήμουν στην πόρτα λίγο πριν μπω άκουσα φωνές και έτσι κατά λάθος άκουσα τη συζήτηση με τους τύπους. Της είπα ότι θα τη βοηθήσουμε κι εμείς. Απλά να μας μάθει λίγο τον έρωτα. "Δηλαδή θα τη γαμήσουμε;" είπε ένας άλλος όλο χαρά. Πρώτα απ' όλα είμαστε μία δεμένη παρέα. Κι απευθύνεται σε μένα.

- Πες μας Νίκο… θα σε πειράξει να γαμήσουμε τη μάνα σου;

- Τι να πω ρε παιδιά… είπα. Καλύτερα να μου γαμάτε εσείς τη μάνα παρά αυτά τα ρεμάλια.

- Λοιπόν η μάνα σου είναι πολύ απελπισμένη. Με πήρε μια αγκαλιά και μου λέει "βοηθήστε μου και εγώ θα κάνω ό,τι θέλετε για να νιώσετε όμορφα. Απλά μην μάθει ποτέ ο γιος μου". Θα βρούμε τρόπο ώστε να βλέπεις που θα πηδάμε τη μανούλα σου. Και που ξέρεις μπορεί να μας τύχει έτσι ώστε να τη γαμήσεις κι εσύ.

- Όχι αυτό δε γίνεται τους είπα.

Όμως μέσα μου το ήθελα. Πούλησα PlayStation tablet και ότι άλλο μπορούσαμε. Με τα χαρτζιλίκια μας με αυτά που πουλήσαμε και με διάφορες μικροκομπινούλες μαζέψαμε περίπου και οι εννέα φίλοι 3.500€. Δανείστηκε και η μητέρα και τα βρήκαμε τα λεφτά πολύ πιο γρήγορα. Ο μεγάλος πήγε και της έδωσε τα λεφτά. Είχαμε κάνει μια κλήση με έναν από τους φίλους για να ακούμε τι θα λένε. Η μάνα χάρηκε αφάνταστα και του έδωσε ένα φιλί. Φοβήθηκε ότι εάν έκανε σεξ με αυτούς μήπως την κινηματογραφούσαν και μετά την εκβίαζαν. Του είπε να μη φύγει να είναι δίπλα τώρα που θα τους πάρεις τηλέφωνο για να τους δώσει τα λεφτά. Πραγματικά ήρθαν.

- Μπράβο κοριτσάκι μου είπε ένας ότι χρειαστείς εδώ θα είμαστε…

και της χαϊδεύει το μάγουλο. Κλείνοντας την πόρτα η μάνα μου τους έστειλε στο διάολο. Πάμε τώρα να βρούμε τα παιδιά του είπε η μάνα μου να σας κάνω το τραπέζι το βράδυ. Θα σας κάνω και ένα στριπτίζ. Να δούμε όμως πως θα το κάνουμε με το γιο μου. Δε μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενη είμαι που ξεμπέρδεψα από αυτό. Ήρθε στην παρέα και τους χαιρέτησε με ένα φιλί στο μάγουλο όλους. Πήραμε όλοι τηλέφωνο την οικογένειά μας ότι απόψε θα κοιμηθούμε στο σπίτι του Νίκου γιατί έχει γενέθλια και δε θα βγούμε το βράδυ έξω μόνοι μας. Δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί γνωρίζονται οι οικογένειές μας από πολλά χρόνια μαζί. Έφτασε το βράδυ είχαμε κανονίσει με τους φίλους μου να πω ότι είμαι κουρασμένος και να πάω στο δωμάτιο μου κάποια στιγμή. Η κουζίνα μοσχοβόλαγε η μανούλα είχε φτιάξει υπέροχα πράγματα. Και φυσικά τους αφήνει να χαρούν το κορμί της καθώς φορούσε διαφανές φόρεμα.

Πηγαίνουν δίπλα να τη βοηθήσουν για τα πιάτα και της χάιδευαν τον κώλο. Το δεχόταν γιατί απ' ότι κατάλαβα όταν εγώ κοιτούσα αλλού τους άφηνε να χαϊδεύουν και το βυζί της. Τελικά ήμουν σίγουρος ότι απόψε οι φίλοι μου θα γαμήσουν τη μάνα μου. Όπως βλέπω τα πράγματα δίπλα μου δε θα το ήθελα όμως. Είναι δύσκολο να ξέρεις ότι μάνα σου γαμιέται με τους φίλους σου. Φάγαμε το φαγητό υπέροχο. Η ζέστη αφόρητη. Και μια ιδέα πετάχτηκε στο τραπέζι. Εδώ έχουμε ένα άδειο μπουκάλι με ούζο 12. Κάντε κύκλο να παίξουμε τη μπουκάλα. Η μάνα μου κόλλησε και με κοίταγε.

- Εντάξει… είπα, αλλά είμαστε εννέα αγόρια.

- Κοίταξε μου είπε ένα φιλαράκι όταν τυχαίνει αγόρι σε αγόρι θα δίνουμε φιλί στο μάγουλο, όταν τυχαίνει κάποιο αγόρι με τη μανούλα σου να του δίνει ένα φιλί στα χείλη θα σε πειράξει;

- Φυσικά όχι μια παρέα είμαστε δεν ξέρω η μάνα αν θέλει.

Τότε κι αυτή ξεμπλοκάρισε.

- Εντάξει είπε θα σας κάνω το χατίρι.

Γύρισε η μπουκάλα και ήρθε το πρώτο φιλί. Η μάνα μου σαφώς μπλοκαρισμένη μπροστά μου έδινε φιλιά. Σε λίγο μαζί με τα φιλία άρχισαν να της χαϊδεύουν το βυζί. Τους τραβούσε το χέρι. Όμως λίγο γύρισε η μπουκάλα και έπρεπε να φιλήσει εμένα η μάνα μου. Εδώ κόμπλαρα και εγώ. Τα παιδιά φώναζαν "φιλί στα χείλη, φιλί στα χείλη". Πήγα κοντά της έδωσε ένα τόσο γλυκό φιλί που κόντεψα να τρελαθώ. Έρχεται ο μεγαλύτερος δίπλα μου. Φέρε Νίκο κάτι να πιούμε και στο ποτήρι της μάνας σου βάλε αυτό τα δύο χάπια τα καυλωτικά. Σηκώθηκα και έφερε αναψυκτικά. Στο ποτήρι της μάνας μου είχα βάλει τα δύο χάπια. Δεν ήμουνα έτοιμος να δεχτώ ότι οι φίλοι μου θα γαμούσαν τη μάνα. Ύστερα από λίγο έκανα τον κουρασμένο και ήθελα να ξαπλώσω. Η μάνα μου φοβήθηκε αλλά της είπα δεν είναι τίποτα, θα κοιμηθώ θα περάσει ο πονοκέφαλος. Μάλιστα ζήτησα και ένα χάπι που έπαιρνε ο μπαμπάς όταν δε μπορούσε να κοιμηθεί. Έτσι θα ήταν βέβαιοι ότι εγώ θα κοιμάμαι. Με πήγε η μάνα μέχρι το δωμάτιο. Τι διαβεβαίωσα ότι δεν ήταν τίποτα, προσποιήθηκα ότι ήπια και το χάπι... και έφυγε.

Αμέσως άνοιξα την πόρτα και πήγα σ' ένα σημείο που να μπορώ να βλέπω και ακούω. Τότε ακούω τη μάνα μου να λέει.

- Τώρα που έφυγε γιος μου θέλω να σας ευχαριστήσω όλους που μου μαζέψατε χρήματα που χρωστούσα. Και όπως υποσχέθηκα στο φιλαράκι σας που μου έφερε τα λεφτά δεν ξανά μπαίνω πια στο καζίνο του Ρίο. Υποσχέθηκα κάτι… όμως ελάτε στη θέση μου σας έχω μεγαλώσει δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. Είστε μικροί από τη χαρά που θα πάρετε μπορεί να το μεταφέρετε στον κόσμο. Όμως θα σας κάνω στριπτίζ και θα παίξω την πουτσούλα σας για να χύσετε. Είστε μικρά μωρέ ορίστε ο μικρότερος είναι 10 χρονών. Αν γίνει κάτι πως θα αντικρίσω τον πατέρα σας τη μητέρα σας τον κόσμο γενικά;

Τα παιδιά επέμεναν να κάνουν κάτι ακόμα περισσότερο. Η μάνα μου σηκώθηκε, χαμογέλασέ και άρχισε να χορεύει λικνιστά. Άρχισε να γδύνεται. Τα παιδιά είχαν τρελαθεί, μαζί όμως κι εγώ. Τότε με το δεξί της χέρι πήρε το ούζο και το έπινε. Σε λίγο ήταν τελείως γυμνή μπροστά τους και χόρευε ένα υπέροχο χορό. Το μπουκάλι το ούζο το είχε φτάσει στη μέση. Ίσως αυτό προσπαθούσε, να βγάλει τις αναστολές της. Η παρέα μου ήταν γυμνοί και χάιδευαν πια τον πούτσο τους. Ο μεγάλος πλησίασε τη μάνα μου και της χάιδεψε το μουνί. Αυτή έχει κλείσει τα μάτια κι απλά χορεύει. Οι φίλοι μου πια τη χάιδευαν παντού. Ξάπλωσαν στο πάτωμα και ο μικρότερος της παρέας της σήκωσε απαλά τα πόδια και της έγλειφε το μουνί. Η μάνα μου πια έχει παραδοθεί στις πούτσες των φίλων μου. Τότε ένα από τα φιλαράκια βάζει τον πούτσο του στο στόμα της μάνας μου. Αντέδρασε ευχάριστα. Έβγαλε τη γλώσσα της έξω και τον έγλειφε. Και μετά χεράκια της χαϊδεύει όποια πούτσα βρει. Ήμουν εκνευρισμένος με αυτό που έβλεπα ή μάλλον ζήλευα. Παρ’ όλα αυτά, μηχανικά χάιδευα και εγώ το πούτσο μου καθώς έβλεπα τη μάνα μου. Οι πούτσες μπαινόβγαιναν στο στόμα της μάνας μου. Ώσπου ήρθε η στιγμή να νιώσει το μουνί της πούτσα μέσα της. Και να που ο φίλος μου ακούμπησε στα μουνόχειλα της μάνας μου την πούτσα του. Αυτά ανοιγόκλειναν από καύλα.

- Έλα αγόρι μου… το μουνάκι μου έχει ανάψει, βαλ' τον…

είπε η μάνα μου. Το ούζο και τα ερωτικά χάπια την κάνει πουτάνα. Σε λίγο βάζει αυτόν που τη γαμούσε κάτω και κάθεται στον πούτσο του. Σκύβει μπροστά και λέει:

- Έλα αγάπες μου, και το κωλαράκι μου θέλει πούτσο. Τότε ένας άλλος ακουμπάει στη τρυπούλα της το καυλί του και τον χώνει βαθιά στην κωλάρα της.

- Αχ αγόρια μου, σκίστε με…

είπε η μανούλα και πριν τελειώσει τη φράση της μια πούτσα χώθηκε στο στόμα της. Τώρα πια μου άρεσε που έβλεπα τη μανούλα μου να γαμιέται. Είχα βγάλει και το κινητό και έγραφα σε βίντεο τις καύλες της. Την ώρα που την έσκιζαν από το μουνί και από τον κώλο αυτός που έχει τον πούτσο του στο στόμα της έχυσε. Η μάνα μου ρούφηξε όλα τα χύσια μέσα της. Μια καινούργια πούτσα ήρθε στο στόμα της. Σε λίγο άρχισαν να χύνουν όλοι στο στόμα της μάνας μου. Αυτή με μεγάλη χαρά ξεζούμιζε μια-μια πούτσα.

- Τώρα θα μου επιτρέψετε είπε η μάνα μου να ξεπαρθενιάσω το μικρό της παρέας.

Ο μικρός έχει απολαύσει μόνο το στόμα της μάνας μου από μια υπέροχη πίπα που του έκανε. Η μανούλα μου τον παίρνει αγκαλιά, του έδινε καυτά φιλιά ενώ με το χέρι της χάιδευε τον πούτσο του. Τον έφτιαξε καλά. Ξάπλωσε και μετά χέρια της ανοίγει τα μουνόχειλα της. Φάνηκε η τρυπούλα από το μουνάκι της μανούλας μου. Ο μικρός ακουμπάει τον πούτσο του, στα μουνόχειλα της. Έχει έτοιμο τον πούτσο του να απολαύσει το μουνάκι της μανούλας μου.

- Έλα… σπρώξε τον πούτσο σου στο μουνάκι μου…

λέει η μάνα και ο πούτσος του φίλου μου γλιστράει στο μουνί της.

- Αχ… ναι αγόρι μου… φώναζε η μάνα μου, θα σε κάνω άντρα.

Ο μικρός ακουμπάει τα χέρια του προς τα κάτω και αρχίζει να μπαινοβγαίνει στο μουνί της μάνας μου δύναμη. Η μανούλα μου ζητά και μια πούτσα στο στόμα της. Ο μικρός σφυροκοπούσε και ανοίγει το μουνί της. Η καύλα ήταν μεγάλη αλλά ο μικρός φοβήθηκε καθώς κόπηκα πετσάκι και η πούτσα του έβγαζε αίμα.

- Μη φοβάσαι λέει μάνα μου. Τώρα σε ξεπαρθένιασα, έγινες άντρας.

Τον ξάπλωσε κάτω, έπιασε τον πούτσο του και τον ακούμπησε μουνί της. Αυτός μπήκε μέσα της και σε λίγο μικρός έχυσε. Σε λίγα λεπτά βλέπω τη μάνα μου να σηκώνεται, είναι πάρα πολύ ζαλισμένη. Τα χέρια των φίλων μου χάιδευαν το κορμί της.

- Τα καταφέρατε μικρά μου… με γαμήσατε είπε.

- Πάμε στην κρεβατοκάμαρα, αφού απόψε θα κοιμηθούμε εδώ θα ξανά πηδηχτούμε μέχρι το πρωί… είπε ο μεγάλος.

- Ορίστε… θα πάρω και ένα χάπι για σας μωράκια μου, είπε η μάνα μου, είναι αντισυλληπτικό. Τώρα μπορείτε να χύνετε στο μουνάκι μου και έτσι δε θα υπάρχει φόβος.

Μπήκαν όλοι στην κρεβατοκάμαρα αλλά δε μπορώ πια να κατέβω να δω, γιατί θα με δουν αμέσως. Άκουγα τη μάνα μου που έβγαζε φωνές ηδονής. Πέρασε ένα πεντάλεπτο, δε μπορούσα να μείνω άλλο, ήμουν έτοιμος να φύγω, ώσπου βλέπω το μεγάλο της παρέας να βγαίνει έξω.

- Έλα μέσα αλλά μη μιλήσεις καθόλου… μου είπε.

Με τράβηξε στην κρεβατοκάμαρα και είδα τη μάνα μου να έχει πέσει με τα παιδιά και να της έχουν δέσει τα μάτια. Με έβαλε στο κρεβάτι, τα έχασα, ήμουν λίγα εκατοστά από το μουνάκι της μάνας μου. Μου έκανα νόημα να το χαϊδέψω. Άπλωσα το χέρι μου, ακούμπησα λίγο τα μουνόχειλα της μανούλας μου, αλλά το τράβηξα πάλι πίσω. Αυτή είχε βάλει πούτσα στο στόμα της και χαϊδεύει με τα χέρια της τις πούτσες των φίλων μου.

- Ελάτε αγορίνες μού χαϊδέψτε και το μουνάκι μου, έχω ανάψει… φώναζε.

Τότε ένας φίλος πήρε το χέρι μου και το έβαλε στο μουνί της μανούλας μου.

- Αχ ναι γαμιά μου τρίψε μου το μουνάκι…

έλεγε η μάνα μου, χωρίς να ξέρει ότι το χέρι αυτό ήτανε του γιου της. Καταπληκτική η αίσθηση να χαϊδεύεις το μουνάκι της μάνας σου. Έκανα την κίνηση και έβαλα ένα μου δάχτυλο στο μουνί της.

- Αχ ναι… φώναξε… πιο βαθειά.

Έχω ξεπεράσει το σοκ. Έχω ανοίξει τα μουνόχειλα της μάνας μου και έχω βάλει τρία δάχτυλα στο μουνάκι της. Τότε και οι άλλοι φίλοι μου άρχισαν να της χαϊδεύουν το μουνί. Ο μεγάλος μου πρότεινε τώρα που δε βλέπει να βγάλω τον πούτσο μου και να τον δώσω στο στόμα της μάνας μου. Κόλλησα να κάνω γιατί οι μισοί φίλοι μου με τραβούσαν με το κινητό. Τελικά πήρα απόφαση, έβγαλα τον πούτσο μου και τον ακούμπησα στο χέρι της μάνας μου. Η μάνα μου τον έπιασε τρυφερά και άρχισε να μου χαϊδεύει τ' αρχίδια. Οι φίλοι μου έχουν ξεκινήσει να τη γαμούν από το μουνί και από τον κώλο.

- Αχ… καύλα, έλεγε. Βάλτε κι άλλο πούτσο στον κώλο μου ή στο μουνί μου ανοίχτε με… κάντε με πουτάνα σας…

και πριν προλάβει να τελειώσει τη φράση της άνοιξε το στόμα της και πήρε τον πούτσο μου μέσα της. Τι υπέροχο να μου κάνει η μάνα πίπα. Ρουφούσε τον πούτσο μου όσο πιο βαθιά μέσα στο στόμα της. Τα αρχίδια μου ακουμπούσαν στα χείλη της. Όμως απότομα βγάζει τον πούτσο μου από το στόμα της και βάζει τον άλλο πούτσο που κρατούσε στο άλλο της χέρι. Σε λίγο μας παρατάει όλους και φωνάζει σκίστε με άλλα θέλω να σας βλέπω. Πρόλαβα να φύγω γιατί ο μεγάλος της παρέας δεν την άφησε αμέσως να βγάλει το μαντήλι από τα μάτια της. Όμως την είχαν βάλει στα τέσσερα και έτσι μπορούσε από την άκρη της πόρτας να βλέπω πως οι φίλοι μου ξεσκίζουν τον κώλο της μανούλας μου. Πόσο θα ήθελα να έχυνα στο στόμα της και να ρουφούσε τα χύσια μου. Κρίμα δεν τα κατάφερα. Κοιτώντας προς τα μέσα βλέπω τον μεγάλο της παρέας να βάζει με δύναμη τον πούτσο του στο κώλο της μάνας μου. Καθώς ξεσκίζει τον κώλο με κοιτούσε και γέλαγε. Δεν με πειράζει τώρα έχω βγάλει κι εγώ τον πούτσο μου έξω και τον παίζω για πάρτη της. Οι υπόλοιποι που τους κάνει πίπα χύνουν στο στόμα της. Πρέπει να ήπιε πολύ σπέρμα αυτό το βράδυ. Στο τέλος ο μεγάλος της παρέας έχυσε στην κωλοτρυπίδα της και τα χύσια του έτρεχαν στα μουνόχειλα της. Αγκαλιάστηκαν όλοι μαζί καθώς και εγώ έχυνα στη χούφτα μου. Πήγα στο δωμάτιο και τράβηξα άλλη μια μαλακία με το γαμήσι της μανούλας μου. Ταυτόχρονα άκουγα βογγητά κάτω, μάλλον τη γαμούσαν πάλι. Θα ήταν υπέροχη η νύχτα εάν τελικά μπορούσα να γαμήσω κι εγώ τη μάνα.

Αποκοιμήθηκα το πρωί ξύπνησα περίπου στις 10. Κατεβαίνοντας είδα τη μάνα μου ταλαιπωρημένη. Πρέπει να έφαγε πολλά γαμήσια μέχρι το πρωί. Με πήρε αγκαλιά και μου έφτιαξε πρωινό. Με ρώτησε αν κοιμήθηκα καλά.

- Μια χαρά μανούλα μου… της λέω, τα παιδιά εχτές έφυγαν καλά;

- Ναι αγόρι μου έφυγαν χαρούμενα, τους έκανα καλό φαγητό περάσαμε όμορφα.

Που να ήξερε ότι τα γνώριζα όλα. Φεύγω για παραλία. Αργά το μεσημέρι εμφανίστηκαν τα παιδία.

- Ρε μαλάκα πολύ πουτάνα η μάνα σου, κάναμε υπέροχα γαμήσια. Θυμάσαι ένα πάρτι που κάνουν οι συμμαθητές μας στο Ρίο. Κανονίσαμε με τη μάνα σου και είπαμε στους γονείς μας ότι θα μας συνοδέψει αυτή ώστε να μας αφήσουν πολλές ώρες έξω. Και για να μην ενοχλούμε τους δικούς μας αργά το βράδυ κανονίσαμε να κοιμηθούμε στο σπίτι σου. Θα ξανά γαμήσουμε τη μάνα σου όμως αυτή τη φορά θα βάλουμε και σένα να τη γαμήσεις. Δεν το έχουμε οργανώσει ακόμα αυτό… μας είπε ο μεγάλος αλλά θα βρούμε λύση.

Έφτασε το βράδυ που θα πηγαίναμε στο πάρτι και η μάνα μου ετοιμαζόταν με μεγάλη χαρά. Έρχεται ένα μήνυμα από το φιλαράκι μου. "Ετοιμάσου να δεις τη μάνα σου σε μεγάλες δόσεις σεξ. Η πούτσα σου απόψε θα καρφωθεί στο μουνάκι της μανούλας σου".

Χαμογέλασα και πήγα και εγώ να αλλάξω για το βράδυ.

(Αυτά καλοί μου φίλοι. Μακάρι να ήμασταν κοντά να ετοίμαζα το μουνάκι της μανούλας μου για όλους εσάς που θα διαβάσετε την ιστορία αυτή. Χαρά μου να γίνετε γαμιάδες της καλής μου μανούλας).
Loading...


EmoticonEmoticon