Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Ο ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ

Είμαι 19 χρονών και φοιτήτρια σε μια επαρχιακή πόλη και ζω σ'ένα σπίτι που συνέχεια ζητάει, έτσι είχα κάποια προβλήματα με τα υδραυλικά και φώναξα έναν υδραυλικό να τα δει....Ήρθε ένας μεγάλος άντρας γύρω στα 50 και απο πίσω ακολουθούσε ο 23χρόνος γιος του....ένα παιδιιιιιιι....γύρω στο 1.87,μαυρισμένος,με ενα πολύ γυμνασμένο σώμα, μαυρα μαλλιά και 2 καταπράσινα ματια όλο υποσχέσεις.... 

Όταν μπηκαν μέσα φορούσα ενα κολλητο μπλουζακι με μεγαλο ντεκολτε ωστε να τονιζονται τα πλούσια κάλη μου και μια φουστίτσα κόκκινη μεχρι το γονατο γιατι θα έβγαινα μόλις θα έφευγαν..Μου είπαν οτι όντως υπήρχε κάποιο πρόβλημα και θα ερχόταν το επόμενο βράδυ ο γιος του να μου τα φτιάξει...μόνο που δεν μπορουσα να φανταστώ τι ακριβως θα μου "έφτιαχνε" τελικά... 

Το επόμενο απόγευμα αργά γύρω στις 8 (κι ενώ ειχα φορέσει ενα μπλε κοντό λεπτό φορεματάκι αλλα αρκετά διάφανο για να διαγραφει τα προσόντα μου) χτυπάει το κουδουνι και μπένει μεσα ο ο Πάνος...(ο γιος το υδραυλικου!) Τον πήγα στο μπάνιο κι άρχισε την δουλειά όταν δέχτηκε να του φτιάξω καφέ... Καθως ήμουν μπροστά στο νεροχύτη κι έβγαζα τα παγάκια ένιωσα τον σκληρο και καυλωμένο πούτσο του Πάνου να τρίβετε στο κωλαράκι μου ενω ταυτοχρονα με το ενα χερι ειχε πάρει ενα παγάκι και μου χαιδευε και εγλυφε τον ωμο μου ενω το αλλο του χερι είχε ήδη κατεβει κι ανίχνευευε το μουνάκι μου.. Αιφνιδιάστηκα αλλα
Μετ. σε ιστότ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ...


EmoticonEmoticon