Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

Ερωτική ιστορία: «Έβλεπα τη γυναίκα μου να κάνει σ3ξ με τον Πακιστανό μέσα στο αμάξι μας!»

 

Ερωτική ιστορία: «Έβλεπα τη γυναίκα μου να κάνει σ3ξ με τον Πακιστανό μέσα στο αμάξι μας!»

Μία ιστορία από τους δρόμους της Αθήνας με πρωταγωνίστρια την ασυγκράτητη Μαίρη, τον σύζυγό της και έναν Πακιστανό.
Το σεξ έγινε μέσα στο αμάξι, σε μία απίθανη σεξουαλική ιστορία.
Απολαύστε την ιστορία
«Με τη γυναίκα μου τη Μαίρη, γυρνούσαμε αργά τη νύχτα γύρω στη 1 από αποκριάτικο πάρτι, στο οποίο είμασταν καλεσμένοι. Ήταν Παρασκευή. Εγώ ήμουν ντυμένος στρατιώτης, ενώ εκείνη καμαριέρα. Φουστίτσα σχετικά κοντή, χωρίς καλσόν, και μπλούζα, ίσα που συγκρατούσε τα αφράτα στήθια της. Στο δρόμο για το σπίτι, είχαμε πιάσει την κουβέντα στο αμάξι και μιλούσαμε για το πόσο ωραία είχαμε περάσει, και σχολιάζοντας τους πάντες και τα πάντα. Παράλληλα, ενώ αρχικά έριχνα πεταχτές ματιές στα ολόγυμνα μπούτια της, κατά στιγμές περνούσα ανάμεσα το χέρι μου και τα χάιδευα. Εκείνη είχε τραβήξει 1-2 θέσεις πιο πίσω το κάθισμα, και καθόταν λίγο πιο άνετα ανοίγοντάς τα.
Οι δρόμοι ήταν άδειοι. Η εβδομάδα είχε τελειώσει, και οι περισσότεροι είχαν ταμπουρωθεί στα σπίτια τους, έτοιμοι για”χουχούλιασμα”. Πολύ σύντομα, σε περίπου 20 λεπτά ξεκινώντας από τη Νέα Σμύρνη, φτάναμε σε φανάρι κοντά στο σπίτι μας. Στο συγκεκριμένο φανάρι, κάνει πιάτσα ένας Πακιστανός, εκεί γύρω στα 35, ο οποίος καθαρίζει τα τζάμια των αυτοκινήτων. Η Μαίρη μου είχε πει πως γνωρίζονται από παλιά, γιατί πολλές φορές γυρνώντας από τη δουλειά της, της έχει καθαρίσει το παρμπρίζ. Η Μαίρη τον αναγνώρισε αμέσως, και με παρότρυνε να σταματήσω για να μας το καθαρίσει πάλι. Έκανα να ετοιμάσω κανένα ψιλό.

Άσε, θα του δώσω κάτι εγώ.(μου είπε)
Πόσα σκοπεύεις να του δώσεις?(της απάντησα)
Σε πειράζει να του δώσω 5 ευρώ? Αν δεν προλάβει, θα σταματήσουμε απέναντι για να καθαρίσει και το πίσω.

Έκανα να τραβήξω το χέρι μου για να έχω τον έλεγχο στις ταχύτητες, αλλά 
Loading...
                                                                                                                        ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
loading...


EmoticonEmoticon