Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Περικλής Κονδυλάτος: Aυτος θα ειναι ο νικητής του Survivor

 

Ο Περικλής Κονδυλάτος αναφέρει τους λόγους για τους οποίους τσακώθηκε με την Ανθή Σαλαγκούδη, αλλά κάνει και πρόβλεψη για το

άτομο που θα κερδίσει το Survivor 2021.

Ο Περικλής Κονδυλάτος ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Καλό Μεσημεράκι» και μίλησε στον Νίκο Μουτσινά για την εμπειρία που έζησε στο Survivor 2021, ενώ προέβλεψε και τον νικητή.

Ο πρώην παίκτης είπε για το άτομο που θέλει να κερδίσει στο ριάλιτι επιβίωσης, πως «θα ήθελα να κερδίσουν η Καρολίνα, ο Κόρο και ο Ηλίας γιατί είναι καταπληκτικοί αθλητές».

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην εμπειρία που έζησε στο Survivor 2021 και είπε ότι «τους ανθρώπους που αγαπώ τους μοιράζομαι την ειλικρίνειά μου και τις αληθινές μου σκέψεις, τώρα αν θέλει κάποιος να το χαϊδέψω τα αυτιά δε μπορώ να το κάνω. Η Ανθή δε μου μιλούσε πριν αποχωρήσω. Δε μπορεί να βγαίνει και να δηλώνει έκπληκτη τη στιγμή που όντας στο παιχνίδι δε μου μιλούσε. Δεν ήμουν κολλητός με κανέναν».

«Μιλούσα με όλους.Την ενοχλούσε που έβγαινε διαρκώς προτεινόμενη. Απλά της εξηγούσα ότι δεν γίνεται να πεινάνε και να ευθύνεσαι κατά ένα μεγάλο μέρος εσύ. Πεινούσαν και είναι βάναυσο. Στη θέση της θα είχα παραιτηθεί γιατί τα παιδιά τα αγαπάω», συμπλήρωσε στη συνέχεια.

Έπειτα, ο Περικλής Κονδυλάτος αναφέρθηκε στην Ανθή Σαλαγκούδη και δήλωσε πως «η Ανθή δεν ήξερε γιατί είναι στο Survivor, αυτό μου έκανε εντύπωση. Είχε ένα ύφος “θα μείνω; πού είμαι;”. Όλοι κάναμε μια συζήτηση με τον εαυτό μας ότι θα κάνω τη μαϊμού, τον κολυμβητή, τον αθλητή» είπε και συνέχισε «δεν έχω μέσα μου κάτι αρνητικό για την Ανθή»

Πηγή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
loading...


EmoticonEmoticon